2009年8月3日月曜日

Reminiscence



Mood: sad
Music: Ayabie-Soprano
Internet: Onee-chan's Blog, Aoi's Blog
Messenger: - empty -

"The evening rain pounds on the window.The sky who can never stop crying."

Hello xD
Din nou se pare ca am cat de cat chef de postat oo'''
Imipare foarte rau ca aplecat onee-chan si abia astept sa vina inapoi, dejaimi e dor de ea si imipare rau ca nu am mai apucat aseara sa vorbim xD.
Sper sa se distreze si sa se simta cat mai bine xD
Abia astept sa vina inapoi...o sa imilipseasca T__T

Well sa revenim xD
Shiratama e pur si simplu adorabil xD nici nu cred ca poate exista ceva mai9 kawaii decat el xD si din nou Aoi este foarte norocos ca e pe langa el ^^ chiar are un mare noroc cu Shiratama si eu as vrea sa am unul dar nu prea pot xDma bucur ca el are insa xDDD

Azi din nou am adormit tarziu si m-am terzit pe la 7 pentru ca am asteptat sa vad cand pleaca de acasa ca sa pot sta pe aici si sa pierd vremea cum fac eu de obicei xD
Peste 2 zile plec si eu una abia astept sa merg in Franta ^^ yay va fi grozav insa in Italia=bleah --'
Nu am chef deloc asa ca daca am noroc ma plang mamei ca nu ma simt bine si poate venim acasa sau macar ma lasa pe mine acasa xDDD
Asta ar fi grozav ^.^

Cam atat xD
Bye~

0 comentarii:

コメントを投稿