2009年8月24日月曜日

Kyaaaa



Mood: happy
Music: Ayabie - Secret Room
Internet: YouTube, Deluhi'b Blog, Ayabie website, Anime Heaven, onee-chan's blog
Messeneger: nothing

" Nothing you lose"

Hello xD de mult nu am mai trecut pe aici si mi-a fost dor de blog lol o.o' ma rog ma bucur ca in sfarsit sunt acasa xD abia am asteptat sa ajung pentru ca daca mai stateam 5 minute acolo inhcepeam sa ma urc pe pereti....

Am fost acolo la cumparaturi si am trecut de vreo 10 ori pe langa Starbucks si matusa mea nu a vrut nici cum sa intram....zicea ca e obosita dar ca ii ziceam sa stam jos la Starbucks ii trecea oboseala xD ma rog...eu am mers pe "ascuns" si mi-am luat de acolo cate ceva....
La 5 dimineata numai eu si porumbei mai erau acolo...am stat ca proasta pana a venit cineva la 5:30 sa deschida xD mi-am luat ceva ciocolata oo' si un suc xD iar ala de la care am cumparat a fost asa de kawaii incat mi-a dat un ursulet si un fel de cana pe gratis pentru ca l-am asteptat xDDD

~ chestia cu ciocolata xD parca era "Chocolate Cream" sau ceva in genul asta, poate pentru cei care mai isi cumpara stiu ce este xDDD. A fost buna...in orice caz mai buna decat cea care mi-o luam de la mine din oras de la MC Donald (era si ca naiba si era si inghetata de iti trebuia 30 de minute sa o poti bea oo')



~ Caramel Cream xD nu m-am putut abtine sa nu imi iau una pentru ca arata asa de bine si era asa de kawaii si de awww buna xDD
Cred ca atunci cand va vedea mama asta ma va omora >>''


~ ceva mai tarziu dupa ce abia ma mai puteam misca un suc care e chiar bun xD eu am vrut unu de kiwi dar a zis ca acum nu se face si sa astept nu stiu cat pana aduce si ma rog....nu am avut chef asa ca am luat de portocale xD si e bun xD


~ asta e chestia care am primit-o cadou xD imi place si cred ca de acum in colo numai si numai din ea voi bea xD daca o adaugi ceva cald in ea ramane cald iar daca adaugi ceva rece ramane rece xD


~ ursuletul tot cadou xD mie imi place pentru ca e kawaii xD si baiatu ala a fost si mai kawaii ca mi l-a dat pe gratis ca un cadou pentru ca am fost primul client xD


~ asta eo poza "artistica" facuta de copilul unei prietene de-a mamei cu care am fost acolo , ahhh~ nu l-as fi lasat sa faca daca stiam insa a iesit destul de kawaii xD mie una mi se pare cute oo' dar am o pozitie cam ciudata xD
Ma gandeam ca si asa eu nu pun poze pe blog xD ar fi un inceput sa o pun pe asta cu mine ^^

Bye bye~
See ya later

0 comentarii:

コメントを投稿