2009年8月7日金曜日

Closet Letter



Mood: dunno
Music: Plastic Tree-Replay
Internet: Aoi's Blog, Jame
Messenger: -empty-

" After all, humans are nothing without love "




In sfarsit mai trec si eu pe aici oo'' ieri nu am intrat pentru ca nu am avut cum si nu am avut de unde sa fac asta chiar daca as fi vrut ^^
Ma rog complicat de explicat acum asa ca mai bine trecem mai depare.

Cum spuneam in sfarsit am si aici internet si ma bucur, sunt la bunici oo'' da perfect chiar daca internetul merge cu o viteza "excelenta" e totusi ok , oricum bine ca merge pentru ca altfel cred ca as sta pe capul lor toata ziua ^^

Ma rog nu stiu de ce si onee-chan si okasan si-au sters blog-urile oo' poate si-au schimbat numele dar ma rog caut eu si poate dau de ceva.

Simt ca mor si nu stiu de ce, data viitoare cand vreau sa zic ceva mai bine tac oo' asa macar scap de consecinte.
Da a trebuit eu sa zic despre Aoi si uite acum intregul cartier in care stau numai despre asta vorbeste, si Aoi in sus si in jos, si vai ce dragut e, si vai sa vezi ca am o poza cu el, si vai sa vezi ca am vazut ca nu stiu ce a facut in nu stiu care video oo'
Deja daca le mai aud mult ma urc pe pereti oo'
Acum inteleg cred cum se simte ea, sau cum se simtea, la fel cum ma simt si eu acum cand ii aud pe toti. Parca mi-e ciuda si parca as vrea sa imi apar proprietatea, daca as putea le-as omora pe toate >>'

Well mananc capsuni de azi noapte si inca nu m-am saturat, mama a zis ca daca continui asa ma va pune pe mine sa ii strang singura oo'
Chiar nu as face asta acolo este plin de pamant (Inner: pai normal ca e pamant doar nu cresc in aer) si banuiesc ca sunt insecte prin pamant asa ca mai bine tac , ma port dragut si merge mama sa imi aduca sau trimite pe cineva sa faca asta ^^


Bye ^.~

0 comentarii:

コメントを投稿