2009年8月9日日曜日

Recall



Mood: Happy
Music: Mucc-Yasahii Uta
Internet: Aoi's Blog
Messenger: - empty -

"Where is the tragedy behind destiny, the limits in time, they hurt us again."

In sfarsit din nou aici xD
Nu stiu ce sa mai zic dar nu am putut sa nu imi schimb din nou tema pentru blog oo' chiar daca nu a iesit asa cum mi-am dorit eu tot imi place ^^
Uhuu~ in sfarsit am dat si de blog-ul lui onee-chan si a lui okasan ^^ bine ma rog cu putin ajutor am dat de ele dar ma rog ^^

De la un timp am vise din ce in ce mai ciudate, acum chiar nu stiu de ce am visat-o tocmai pe ea oo' adica ma rog chiar pe ea. Visele sunt ciudate si de cand sunt mica vreau sa vad de unde vin ^^ sa vad de ce apar si sa le pot controla. Mie visele imi influenteaza viata foarte tare oo'

Abia astept sa vorbesc cu onee-chan chiar mi-a fost dor de ea si de conversatiile cu ea, ma bucur foarte mult ca vine inapoi ^^
Cred ca ii lipsesc si ei blog-urile, siPigg[u] si multe altele ^^

Ieri am fost afara si am facut ceva poze ^^


~ Uhuu poza asta imi place chiar daca nu e cine stie ce ^.^ este kawaii a iesit chiar bine ^^ acum stiu ca atunci cand ma grabesc fac poze bune xD.


~ si asta imi place insa la asta am avut rabdare sa o fac pana acel nor mare se misca putin de acolo oo' asa arata mai kawaii :3
Ma rog cam atat xD
bye

0 comentarii:

コメントを投稿