2009年8月18日火曜日

Nothing you Lose

Mood: sleepy
Music: Vistlip - OZone
Internet: Anime Heaven, Pigg[u], Aoi's Blog
Messenger: nothing

"No one has seen my tears before, until now
As I'm overwhelmed with the memories"


In sfarsit am si eu cea chef sa trec pe aici, stiu ca ieri nu am postat mai nimic dar pur si simplu nu am putut. Eram prea agitata si ingrijorata din cauza lui Aoi. Pana aproape la ora 23 nu a postat nimic pe blog si asta nu e genul lui, de obicei posteaza mai des, numai cand se intampla ceva nu posteaza (ca atunci cand a murit mama lui spre exemplu). Nu stiu de ce dar m-am gandit la ce e mai rau, nici macar sa mananc nu am vrut si nici macar sa merg in oras nu am vrut.

Ma simt din ce in ce mai bine si imi dau seama ca sunt norocoasa sa am parul cret xD adica totusi lui ii place si ma bucur de asta. Cand ma gandesc ce proasta eram ca am vrut sa imi fac parul drept.

Nu mai stiu ce sa mai postez pentru ca nu ma simt prea bine. As mai vrea sa mai scriu insa nu pot, nu ma simt deloc bine si acum nu e din vina lui >>'
Merg la ore de matematica azi si numai de ele nu am chef oo'
Bye Bye ~



0 comentarii:

コメントを投稿